Lidmaatschap

Kennism. hoe gaat dat nou Kennism. lidmaatschap Kennism. traningen en ver.wedstr.Kennism.verenigingstructuur Kennism. terug

Nieuwe leden / Contributie

Leden:

Momenteel kent onze vereniging ca. 50 leden. We kennen: Seniorleden, Jeugdleden, Recreantleden en Donateurs.

Voor begrippen binnen de klootschietwereld zijn we daarin zeker niet slecht bedeeld. Dat wil niet zeggen dat geen nieuwe leden meer willen verwelkomen, in tegendeel. Wij heten U graag welkom als nieuw lid. Twee ervaren leden, René Jonker en Bennie Prijs, hebben op zich genomen om nieuwe leden wegwijs te maken binnen onze club. U heeft aan hen vaste aanspreekpunten voor vragen over ons reilen en zeilen. Als nieuw lid mag U bovendien de eerste 2 maanden kosteloos aan onze sportieve activiteiten deelnemen.

Contributie:

Hiervan kunnen we rustig zeggen dat de contributie van onze vereniging, in vergelijking met de meeste andere sporten, erg laag is.
Om U een idee te geven,
Seniorleden € 60,– per jaar (basiscontributie).
Juniorleden van 13 t/m 18 jaar 50% van de basiscontributie
Juniorleden van 12 jaar en jonger 30% van de basiscontributie.

Voor dit bedrag bent U, als U deelneemt aan competitiewedstrijden, gelijktijdig lid van de Nederlandse Klootschieters Bond.De hoogte van de genoemde basiscontributie kan tijdens de algemene ledenvergadering opnieuw worden vastgesteld. Het genoemde bedrag is dan ook gedateerd op 22 febr. 2005.

Bent U door het bezoek aan onze site geïnteresseerd geraakt en U wilt lid worden of nog wat meer informatie van ons, neem dan even contact op met:
Secretariaat: Andrea v/d Steen – 026-3793062
Info klootschieten: Bennie Prijs – 055-3231997