Kennismaking

Kennism. hoe gaat dat nou Kennism. lidmaatschap Kennism. traningen en ver.wedstr.Kennism.verenigingstructuur

Onze vereniging is op 21 mei 1980 opgericht.

Destijds waren dat de leden van de toenmalige buurtvereniging ‘Het Woudhuis’.
Van die leden kwamen al snel familie, kennissen, collega e.d. ook eens mee doen en ook zij brachten weer nieuwe leden mee.
Zodoende groeide ons clubje snel uit tot één van de grootste klootschietvereniging van onze regio. Een aspect uit die beginperiode hebben we daarbij weten te behouden, de ongedwongen en gezellige wijze waarop we met elkaar omgaan.
Dit is dan ook iets wat we hoog in ons vaandel dragen.

Onze klootschiet-activiteiten spelen zich af in de volgende periodes:
• Van 1 mei tot 31 augustus op de dinsdagavond, aanvang ca. 19.00 uur.
• Van 1 september tot 30 april op de zondagochtend, aanvang ca. 09.30 uur.

Accommodatie

Sinds april 1986 hebben we de beschikking over een prachtig clubgebouw aan de Lupineweg 21 te Apeldoorn.
Dit voormalig schoolgebouw huren we van de gemeente Apeldoorn en na diverse verbouwingsrondes hebben we een prachtig ‘eigen home’ waar we al menig gezellig uurtje hebben doorgebracht.

Parkoersen

Voor onze wedstrijden en trainingen kunnen we gebruik maken van een tweetal parkoersen.
Ons ‘hoofd’-parkoers ligt in de gemeente Apeldoorn, het natuurgebied ‘Het Woudhuis’,
Het andere parkoers ligt in de gemeente Voorst en heeft een agrarisch karakter.
Voor beide parkoersen hebben we ontheffing van de desbetreffende gemeente voor het houden van klootschietwedstrijden.