Wilt u zelf eens gaan Klootschieten?

Neem contact op

Wilt u zelf eens gaan Klootschieten?

Kom Klootschieten bij K.V. ‘HET WOUDHUIS’                                             Kloot kopen

Lijkt het u leuk om zelf eens een keertje te gaan klootschieten. Dan bent u, bij de klootschietvereniging het Woudhuis van harte welkom. Dat kan bijv. op een dag als wij geen off. wedstrijden of iets dergelijks hebben. In de winterperiode hebben we meestal 1 x per 2 weken op zondag een competitiewedstrijd, de andere zondag gaan we dan oefenen, daarbij bent u meer dan welkom. Neem vooraf wel even contact met ons op, zodat u niet voor een dichte deur komt.    Bel naar Bennie Prijs  06-38338516

Hoe gaat zoiets bij KV Het Woudhuis in z’n werk?

In eerste instantie komen de leden om 09:15 uur bijeen in ons clubgebouw aan de Lupineweg 21 te Apeldoorn. Het trainen/oefenen gaat op een ongedwongen wijze, meestal zijn er een stuk of 15 leden aanwezig. We maken dan een willekeurige teamindeling waar u gewoon aan kan deelnemen. Er zijn geen kosten aan verbonden, het wedstrijdmateriaal kunt u gewoon lenen. Zo mag u ca. 2 maanden deelnemen, daarna hopen we dat u voldoende aan het klootschieten hebt “geproefd” om te kunnen beslissen wat u wil.

We mogen dus gerust zeggen dat we veel ervaring hebben op het gebied van recreatief klootschieten en het begeleiden van aspirant klootschieters. Het aspect ‘gezelligheid’ hebben we hierbij altijd hoog in het vaandel staan.

Als u met een eigen groepje (familie of vrienden) eens wil klootschieten kunt u ook bij ons alles huren voor een klootschietevenement. Meer informatie:  bel naar Bennie Prijs  06-38338516

Het parcours.

Het parcours ligt in het natuurgebied ‘Het Woudhuis’. U loopt dan al klootschietend over een verharde weg door de prachtige bossen afgewisseld door weilanden. Het komt meer dan eens voor dat de bosbewoners zoals konijnen, hazen, fazanten, diverse vogels en soms zelfs reeën zich laten zien. Deze combinatie van klootschieten in de natuur levert ons steevast enthousiaste reacties op. Het recreatieve parcours heeft een lengte van ca. 3 km. De wedstrijd duurt dan, afhankelijk van het aantal personen, 1½ tot 2 uur.

Na de wedstrijd.

Na afloop van de wedstrijd, zo rond 11:30 uur, gaan de teams terug naar het clubgebouw. Iedereen is dan natuurlijk razend benieuwd hoeveel schoten de andere teams hebben. Meestal zitten we daarna, onder het genot van enkele consumpties, nog een poosje in ons clubgebouw wat na te praten over de ochtend. Rond 12:30 is meestal iedereen weer op weg naar huis.

Neem contact met ons op voor afspraken of meer info: